INTE OKEJ


Sovit konstigt inatt, drömt konstiga drömmar om att jag och Marran var ute och sprang med Texas fast de gjode som inget om han försvann, så vi började åka buss och badade nedanför mig. Sen kom det en varelse som ville äta upp oss så då blev vi ständigt på vakt efter denna varelse. Vi hamnade på gamlia och då var lilla Texas med igen. Vi kröp i grottor som var fulla med djur. Kaniner, ormar marsvin. Helt sjukt! Sen kom vi ut på nått vänster och hade fått med oss en orm ut på vägen som såg ut som ett hjärta. Då vi kom hem till Marran så skulle vi ta kort på den. Då var det inte längre en söt orm och såg ut som ett hjärta. Det ar en spyboll som låg livlös. Den hade dött i sina egna spyor! Efter de vaknade jag och lägger märke till dessa varelser! Tre sycken vid min säng! JAG SÄGER BARA UNDERBART!

Kommentarer
Postat av: marrran

HAHAHAHHA, va fan drömmer du för något? helt sjukt, trevligt springtur iaf, duuuu måste ju ta kort på nyfrippan din! <3

2010-10-19 @ 22:02:28
URL: http://mariaphotos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0