31 OKTOBER

Ännu en bild av och från Maria Rehn.
Jobb idag som sagt. Vissa kunder gör ens dag och andra, ja. Man förstår inte riktigt hur dom tänkter. Men det är ju sånt man får ta. Hade iallafall roligaste kunden idag som hade ett kort från migrationsverket (betyder att de kan ta ut pengar hos oss) Och han kunde inte svenska. Men som jag fattade det så ville han ta ut pengar och då jag frågar hur mycket pengar han ville ta ut och han fattade verkligen ingenting. Han drog sitt kort flera gånger och pelade på det. Det såg ut som han lekte charader! Jag frågade om och om igen HUR mycket pengar han skulle ta ut. Då tittade han på mig som om jag var dum i huvudet och gick sin väg. HAHA, ja vissa asså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0