TRASIG BRUD


Foto Maria Rehn.
Kolla, första bilden från då vi tog kort jag och Marran. Kallt vill jag lova men det var fan värt det flr bilderna, eller ja de få jag har sett har varit riktigt lovande! Så de tackar vi för. Denna bild gillade jag mest då vi tittade på kameran. Kanske blir en stor tavla i mitt nya hem? Och Marrans namn ska självklart vara med på ett hörn. Imorgon bär det av till Östersund för ännu en Östersundscup. 1000 gången i ordningen känns det som men det är så underbart att vara i den hallen! Synd bara att det inte blir att tävla själv.
Men jag ska vara bästa hejarklacken!

Kommentarer
Postat av: ...

Bilden hade varit okej om du hade sminkat armarna och benen också.. Nu ser den bara puckad ut...

2010-11-30 @ 15:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0