DAG NUMMER SJU

ÅH! Jobbiga unge sluta slå på bröllopsballongerna. Hur roligt kan det vara på en skala mellan ett och tio att stå och slå på ballonger. SLUTA UPP MED DE! Men tror ni att hon fattar svenska eller lyssna på mig. Nja skulle inte tro det. Hoppas hennes far John kommer snart och säger att hon ska sluta. Eller hon kanske fattar att det är jobbigt.
Aja, inte bry sig om henne längre. Igår så var vi på Kina restaurang med denna underbara familj som vi bor hos. Det är fan svårt att äta med pinnar men jag klarade det till slut. Sen var vi på Engelsk pub för första gången. Det var helt okej. Vi lär nog gå dit någon fler gång. Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på, tittat på allt som jag vill för att hålla mig uppdaterad hemma, typ vk och aftonbladet och självklart alla bloggar. Är inte så förvånad att det bar bombhot på grubbe men de är sånt man får leva med. Tror jag ska gå och ta en dusch! Ja, det gör jag.
PUSS SVERIGE
Älskling jag saknar dig så otroligt mycket
Jag vill bara ligga i dina armar och känna din lukt och din värme
22 dagar kvar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej mina kara landskvinnor och klasskamrater!!! Jag lasre att ni haft lite motgangar, men allt verkar battre for er nu:) Vad smackade ni for ol pa puben da???haha hoppas ni har det kanon sa far vi horas!!

kram

2010-05-10 @ 20:59:35
URL: http://yorkpraktiken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0