SKOLA

Tror att jag ska vara så duktig så att jag ska gå hem idag. Faktiskt. Även fast jag har världens värsta träningsvärk så ska jag försöka. Jag ska göra mitt bästa. Och jag tror att jag måste få igång benen på nått sett så att jag kan göra någonting på träningen för nu ser det ut som att jag har bajs i rumpan då jag går. Nämen de är nära.
Nu sitter jag bara och väntar på att börja så jag kan säga hur jag ligger till i PA100 så jag kan gå hem sen. Men jag har fått mycket gjort idag. Alla traktorfrågor *HOST* och sen så är naturkunskapen klart också. Det är bra gjort Elin!
HANDSTÅENDE
RONDAT
PA100 bilderna som jag kommer att använda mig av
Modell: Julia Löfgren
Foto: Elin Lindwall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0