MYCKET NÖJD MED MIN DAG

Vart en kort dag idag. Hade bara en lektion idag på skolan och sen så var Lisa fortfarande sjuk så då fick vi fara hem. Underbart. Så jag och Jessika fick åka med Linn in till stan och sen vart det en riktigt fin dag på stan. Det vart en Hulken t-shirt från HM herr för 149kr, en klänning på JC´s rea för 90kr (en krona till röda korset), ett baslinne på Gina för 100kr, även där en krona till röda koret tror jag. Och sist men inte minst en tröja från Stadium för 699kr,men tur för mig så hade jag presentkort där på 500 kr så då vart den inte så dyr. Så jag har gjort många bra köp och tjänat in 500kr för att jag köpte på rea och för att jag hade presentkort! Jag är stolt över mig själv! Men nu blir lugnt på stanfronten ett tag :) Men jag gillar de!

Kommentarer
Postat av: Jessika

en trevlig dag helt klart :)

2010-01-29 @ 14:28:47
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0