BALKLÄNNINGAR

Nu är de ju så här att man snart tar studenten och innan det händer så är de ju en bal som man också kan gå på. Och min plan var ju som att gå på den. Men då var det de här med balklänningar. Satan så svårt det är. Och det finns ju så mycket som är fint men även mycket som är DYRT. Men de är väl sånt man får ta. Men jag vet inte. Kolla runt nu säkert i en månad men jag har som inte hittat någon som jag tycker pratar med mig. Fast jag tycker att den här har börjat viska till mig då jag sitter och kollar igenom bilderna som jag har sparat. Jag vill inte ha en lång klänning som jag kommer snubbla över och jag vill sticka ut. Men de vill väl alla! Åh, de är så svårt...

Kommentarer
Postat av: Al

den va riktigt snygg !

2010-02-26 @ 14:50:09
URL: http://lalos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0