SATAN SÅ SMART CYKELTJUVARNA I HOLMSUND BÖRJAR BLI. MAN MÅSTE JU BÖRJA SE UPP FÖR DE HAR JU TYDLIGEN EN HJÄRNA DOM OCKSÅ.

Vilket skämt. Idag efter träningen så ska jag gå ut till min kära cykel och cylka hem. Men tror ni att jag skulle kunna klara av de. Nej de gick inte för de var någon jävel som hade satt fast ett lås på cyklen. För jag hade ju inte låst den. Så då vare nån smart cykeltjuv som tänkte eller trodde att jag skulle lämna kvar cykeln så att han/hon/den eller det skulle kunna komma tillbaka och bara öppna sitt eget lås och cykla hem på min cykel. Men den gubben gick inte. För jag var smartare än så. (De kunde ni inte tro, knappt jag..) så jag gick in och bad att få låna en avbitare.
Så nu sitter låset fast på min cykel. Avbiten och väldigt fin. Funderar på att gå och sätta upp den lapp på storsjö och hänga låset bredvid och skriva.

"TRODDE NI ATT JAG VAR SÅ DUM!?"

Men jag vet inte. De kanske är lite uppkäftigt. Men roligt hade de varit att se minerna på dom som hade gjort de om de fick se lappen. Men de får bli i mitt nästa liv :) Nä nu ska jag gå och göra nå vettigt. Kanske spela tetris eller nått.. HAHA, men vi hores och slynes. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0