KIRRAT FRIPPAN

Vart ju att fara och fixa frippan igår. Hanna tyckte att jag såg för snäll ut. Och de kanske jag gjorde vem vet.. Men de kan man ju inte säga nu iallafall. Nu ser jag verkligen inte ut att vara den lilla ängeln som jag igentligen är ^^
Eller hur vare nu. Skulle verkligen kunna säga att de här är mer jag. Så jävla nöjd med frippan. Kunde inte ha blivit bättre. Dock så har jag inga bilder ännu. Men jag lovar att de ska komma in så fort som möjligt. Men jag kan ju försöka förklara.

De vart då en café brun färg i hela håret. Plus två JÄTTE röda slingor. En i luggen och en i underhåret. Så för att de skulle bli maximal effekt och för att man skulle se den röda slingan i underhåret så bra som möjligt så blev de så att vi klippte upp de jättemycket där bak. Och jag som sa att jag skulle spara. Hehe, de funkar inte i min värld.
Men jag är så lävla nöjd så de gör ingenting!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Okej, jag förstår. Det blir ju alltid ett knepigt läge när sånt där händer. Självklart har vi alla ett liv utanför föreningen också, där det är andra som har ansvar. Föräldrar eller vi själva. Tråkigt nog är det alltid en massa skitsnack i lilla Holmsund. Jag vet att du förstår vad de menar och jag hoppas ni slipper fler såna konflikter, men att du självklart ska få ha ett annat liv än gymnastiken också ;) Jag saknar er allihop!! Mer uppdateringar på bloggen, tack! KRAM

2009-09-25 @ 12:25:57
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0