STÄDNING PÅ IL

Helt okej idag på morgonen ändå med städning på IL. Gick fort eftersom att IL bara hade tagit fram fyra soptunnor så vi kunde ju som inte fortsätta städa efter de så vi raggade till oss två till och då de var klart så fick vi fara hem. Men lite finare vart de ju då iallafall. Bra av alla som kom! Inte okej då man inte kommer då man har bestämt att man ska vara där.
Lizzie hade jag med mig så efter allt så vart de en promenad med henne och nu ligger hon och myser i min säng. Ikväll blir det underbara Alex med pizza från HP tydligen och I taket lyser stjärnorna och Vinterviken. Kommer bli underbart. Nu blir de till att städa rummet som jag lovat mamma. Måste börja städa bort en massa. Vi flyttar ju snart. Underbart!

Kommentarer
Postat av: Ahlenius

Miss U 2! <3

2009-10-17 @ 13:40:58
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0