MINA FINA POJKAR

Jävligt onödigt..

Ja, nu är man tillbaka efter helgen. Blev som inget speciellt förutom att jag var och hämtade mina pojkar igår. För er som då inte vet så har jag köpt ormar av underbara systrarna Rehn. Jag lovar att jag kommer att ta väl hand om dom. Och ni får komma och hälsa på när ni vill. I så många år har jag velat haft ormar men jag att fått ett STORT STORT NEJ av mamma varje gång jag tagit upp de. Och vi finns dom där! Fantastiskt.
Jessika är inte på skolan idag. Jag saknar henne. Väldigt. Men hon har lovat att komma imorgon, då blir det bra igen. Nä nu ska jag börja dra mig tillbaka till klassrummet och se vad resten av dagen kommer att bjuda på.





Kommentarer
Postat av: klara

har du köpt ormar!:)

2009-10-21 @ 17:43:16
URL: http://klarakaramell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0