GE MIG LOV

Åh vad jag längtar till lov. Jag vill ha lov. Jag behöver lov. Ont i hela kroppen. Jobbigt att stå. Ge mig lov nu så att jag inte behöver gå upp från sängen och bara ligga och mysa hela dagarna. Men snart.
Skolan idag. Helt okej. Lite trött men de är sånt man får leva med. Bajs mat vare också men man får väl leva som en kanin. Sallad sallad sallad och åter sallad. Sen lite mackor. Men de dug. Nu ska jag hem och äta mig nått som är godare. Sen blire träning men den stora frågan är ju om jag kommer att kunna köra. Fortfarande fittigt ont i ryggen. Men jag ska göra mitt bästa. Annars blir de väl kanske styrka eller nått i den stilen. Eller jag kanske ska ta kort så att mamma Malin blir glad då hon ser en massa nya bilder på bloggen. De lät som en idé. Nej nu måste jag dra. Annars missar jag bussen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0