VAD KAN MAN HA PÅ SIG PÅ DOP?

Gick på stan hela gårdagen och letade kläder som jag ska ha då Melker Konradsson ska döpas. Så ska han heta Melker. Ändå sött. Och jag har blivit bedd att ta kort. De kommer bli bra :) Men sen då jag sitter och kollar in blad mina kläder så finns de ingenting som jag vill ha så då var de bara att gå en sväng på stan men gårdagen gjorde mig inte klockare och jag gav upp efter ett tag men idag så var hoppet på topp och jag hittade en jättesöt sommarklänning och jag verkligen tycker passar till dop. Dock så tycker jag att den är lite lång så jag tänkte lägga upp den lite. Kommer att bli morgondagens projekt. Fast jag måste erkänna. Sy har aldrig varit min grej...

Klänningen är vit med lila blommliknande mönster fast den ser blå ut då man tar kort. Men jag lovar den är lila :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0