ÖDLA


Såg en ödla idag. Då vart jag glad. Snabb var den också.
Jag vill ha en orm. Och kanske en ödla också. Nä, nog mer en orm. Verkligen. Igår då vi var på studiebesök hos Jessika så höll jag i henne ödla. Supermysigt. Fast jag tyckte att den såg lite knas ut men vem gör inte de. Och nu är jag så sjukt trött efter en vecka på skolan så jag tror att jag ska gå till sängs nu snart. Ska bli grymt skönt att vila ögonen. Känns som att ögonlocken väger miljoner kilo.

Bäst att ta sig sin skönhetssömn eftersom att de är dop imorgon och man vill ju ändå se halv bra ut iallafall. Och jag är så duktig. Nu har jag satt kameran på laddning så att den är super till imorgon så att jag kan ta massor med kort. Jag tror att de kan bli riktigt kul faktiskt. Eftersom att de är så fin miljö osv. Ja, ni lär ju se resultatet imorgon antar jag. Efter barbie då förstås. Som har fyllt 19 år. Grattis till henne. Grattning imorgon kväll. Kommer nog bli lyckat.

Men de var allt för mig. Puss på er alla =)

Kommentarer
Postat av: AH

HAhah den har ju bott hos mig i flera år,då kan den ju inte se nå annat än konstig ut! ;)

2009-05-17 @ 11:44:53
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0