FAMILJEN

Äntligen så var man hemma från Ängelholm. Fast jag vill verkligen tillbaka. Jag önskar att man kunde flytta allt dit ner. Så sjukt fint där och GRÖNT. Allt hade verkligen blommat ut. Sommarkänslorna bara stömmade.

Började med tåg från Umeå ner till Stockholm och på perrongen i Umeå så stötte jag ihop med Magnus. Då vi klev på tåget så satt jag och Alex i en kupé med 3 randoms. Dom var trevliga även fast vi inte var där så mycket. Gick till Ida och Petra. Fram och tillbaka. Följde Magnus till matvagnen för han hittade inte riktigt. Tåg sen mellan Stockholm och Lund. Finns inte så mycket att säga. Sittvagnar så de fanns inte så mycket att göra under dessa fyra timmar. Sen var de en av de roligaste tågresorna mellan Lund och Ängelholm. Då satt man mittemot varandra. Alla kunde se alla. Och Sanna ville ha en bull av han som va lokförare. har nog aldrig skrattat så mycket på länge.

Gick bra att komma fram. Åt på en liten pizzeria och höll på att göra så att han som gjorde pizzorna höll på att falla baklänges. Han var en stackars liten praktikant som verkligen inte hade väntat sig att de skulle springa in 25 gymnaster där och vara vrålhungriga. Men allt löste sig.

Tävlingen fick också väldigt bra. Bättre av vad någon hade trott. Självklart bäst i norrland. Och nej vi åker inte på isbjörnar. 26a av 48 lag. De är inte illa pinkat. Synd bara att lilla Maria skadade sig.Men hon är en stark flicka :)

Vägen hem var jobbig. Läng men de som gjorde allt värt var her she comes och hej jag heter bengt med hörne.
Och de bästa med hela resan var ju att man fick vara med FAMILJEN :) JAG ÄSLAR ER ALLA! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0