TETRIS

Tetris. Ja, vem som kom på detta spel måste ju ha varit ett geni. Och totalt fum i huvudet. Hur kan man komma på ett sådant spel som gör en så beroende. Spelar de säkert 10 ggr per dag. Och ja, går de inte bra i tetris då är typ hela dagen förstörd. Nämen nästan. De fanns en tid då jag till och med drömmde om tetris. Då vart de jobbigt. Men jag nu kanske jag täner på de då jag inte har någonting annat att tänka på. Typ vars de ska hamna osv. Idag var de ingen bra dag för tetris. Eller ja de gick nästan men aldrig så där så att man var på topp. De har jag bara varit en gång. En gång. Bättre än inget. 182 lines och 18799 poäng. Då va jag stolt.

Kommentarer
Postat av: jessika

hahah även jag hade en tid då jag drömmde om tetris :P jobbigt som feen!

2009-05-21 @ 08:19:11
URL: http://elinaelaine.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Du är så jävla nörd Elin...

2009-05-23 @ 22:09:12
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0