STARK MEN ÄNDÅ SVAG SOL

Nu var första praktikdagen avklarad. Jag vet inte riktigt om jag tycker att de var så kul. Jag och Anna fick vårstäda hela dagen lång. Men imorgon skulle vi få plantera ut tulpaner på hela universitetområdet så de kommer nog att bli mycket trevligare. Och sen så blir ju alltid mycket roligare om man kan få lite sol på de också. Ja juste. Jag praktiserar på svensk markservis om de var någon som undrade.

På tal om att de inte är sol idag så förstår jag inte riktigt de här med moln. Tänk er att man är ute och flyger. Vi säger att vi ska till mallorca. Då flyger man ju oftast igenom molnen på ett eller flera ställen. Och om då vi kan göra de varför kan då inte solstrålarna också komma igenom? Så starka kan väl ändå inte molnen vara. Och man hör ju alltid en massa prat om hur stark och farlig solen är. Moln är ju som typ luft. Eftersom att vi kan flyga igenom och i dom? Jobbig fundering dedär. Känns inte som att någon kommer att ha svar på den frågan så jag får helt enkelt gå runt och grubbla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0