vinter höst vår och sommar sommar sommar

Nej nu tycker jag att de ska vara slut på vinter. Nu är jag less. Eller de kan vara kvar snö i "fjällen" så att jag kan få fara och åka sidor vecka 12. Men nu vill jag ha sommar. Så att man kan börja ha sommarkläder mm. De skulle vara underbart. Men jag tror nog att vi får vänta ett tag till. Jag som vill sola, bada, grilla, segla och fara till ulvön! Men de måste man vänta ännu mer till. Sen vet jag inte ens om du blir ulvön. Lite synd om de inte skulle bli de. Hm. De löser sig nog.

Nu har jag hål och jag diggar inte de så speciellt mycket. Men sen har vi idrott och då blir magstyrka. Kunde inte bli bättre. Hoppas att jag få muskler av de. Fast jag hade nog kört armar om man hade fått bestämma. Men nu är de core som gäller och jag tror att de bara är mage. De återstår att se.

Nej, nu ska jag upp och göra nått vettigt på mitt hål så att jag är lite duktig iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0