Rosor är röda, violer är blå och jag är prickig i ansiktet!

Känner mig sjukt less.
Imorgon kommer nog att bli en sådan dag då man inte kan förklara hur man känner. Känns jobbigt.  Har inte många dagar då jag är less, arg, irriterad, ledsen, sur, förbannad, allmänt nere. Men de känns som att morgondagen kommer att bli som kvällen har utvecklats till. Skit med stora bokstäver. Alla ni som känner mig väl vet att jag alltid är den glada Elin. Aldrig sur eller ledsen. Men även Elin har dåliga dagar. Palla.

T ä n k   o m   l i v e t   v a r   e n   d a n s   p å   r o s o r   u t a n   t a g g a r

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskipelski, det kommer att lösa sig!

2009-03-30 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0