Träning

Sjukt taggad på träningen ikväll. Hoppas på massor med dans. Själv så vet jag väl inte om jag har så många nya idéer att komma med. Men jag tycker att de ska bli väldigt roligt att få vara med och göra om friståendet iallafall. Och sen så skulle vi väl hoppa trampett också eller hura var de? Jag minns inte, men de blir nog bra.
Väldigt drygt att man går till 16.20 och måste stressa hem så att jag typ inte hinner äta. Men de löser sig nog de. Men de är inte okej. Man måste ju äta innan träning och de känns ändå jobbigt att alltid lägga ut pengar på de då man ändå har bra mat hemma. Men ikväll blir de nog hem en snabbis och typ slänga i sig gröt eller dyligt så man har lite i magen.

Nej nu ska jag inte låta Sara göra allt jobb. Vi ses. Puss.

Kunde inte tagga mer till imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0