Hörde fågelkvitter idag på morgonen!

Vad händer med världen. Eller vad händer med mig! Jag sitter inne i skolan då de är så här fint väder. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. Men jag tror att jag ska gå ut en stund, jag har ju ändå hål så. Men hur kul är de då att vara ute själv? De löser sig.. Snart ska man fara och åka skidor också. Gud va roligt. Att fara bort med familjen och åka skidor med pappa och mamma. Fast de brukar mest bli med pappa men vi får se. Han har ju då iallafall fyllt 50 så vi ser väl om man kanske far förbi han nu. (inte för att de är troligt, men man kan ju alltid hoppas!)

Nej men nu kan jag inte sitta här längre. Eller ja vill men jag vill som ändå inte. jag har ingenting att skriva om. Är de någon som har ett förslag på vad jag kan skriva på bloggen. Jag har inte så bra fantasi då de gäller att komma på saker att skriva om. Hjälp mig snälla. Jag vill ha er hjälp! :)

Ut i de fina vädret nu och sitt inte kvar på bloggen, lämna kommentar och ut i vårvärmen och solen!! Puss.

Kommentarer
Postat av: tina

Du som är så jävla snygg har en bra kamera och sjukt snygga kläder kan ju blörja med outfits knäppskalle:] Vi taggar torsdag Pelin!

2009-03-18 @ 17:12:06
URL: http://tiiniwini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0