Egypten

Jaha, då var man tillbaka i kalla sverige. Känns väl ganska bra. Men jag skulle lätt ha kunnat stanna en vecak till. Men de får bli en annan gång, Nu i natt så har vi sovit på jumbo. Ett plan som de har gjort om till ett rest and fly. Faktiskt mysigt. Och fränt. Hehe, ja. Men nu så står jag här och väntar på att familjen ska bli klar så vi kan åka tillbaka till arlanda och sen ta planet tillbaka till umeå. Ska väl bli skönt att komma hem och sen ska vi ju och hälsa på Lizzie och valparna så de blir roligt. 

Nej nu ska jag tillbaka till familjen. Hoppas att ni har haft en bra vecka hemma i kalla sverige. Kommer in bilder då jag har kommit hme och laddat över de på datorn. De vart några stycken kan jag ju säga. 2000 allt som allt med både mina och klaras bilder :D 

PUSS! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0