Dextro Energy Inte Min Grej


Ger du mig dextro så är det du som står för de!
Dextro. Ja igentligen så får jag ju inte äta de, men Mamma Malin de måste väl komma ut nån gång. Jag köpte de då vi var till Sundsvall. Men nu är den slut och de var en roligt kväll igår. Jag tror att jag åt fem stycker på raken eller nått. Sen kan jag ju meddela att jag verkligen inte kunde sitta still. Haha, tur att jag var själv inne på rummet. Annars hade ju ingen orkat stå ut med mig. Eller ju Alex. Och lilla lilla lilla Alexandra Nathalie Carlsson. Du har massor att berätta!! :)

Nu ska jag gå och se ishockey igen. Puss.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pelin! Vad har vi sagt om Dextro?!

2009-03-20 @ 13:25:08
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0