GYMNASTIKAVSLUTNING

Gråtkalas idag på avslutningen då de verkligen gick upp för mig att Malin skulle sluta vara våran tränare och att min älskade Leo ska sluta. Tårarna bara rann och de var inte bättre då Malin så att jag skulle komma ihåg mina visdomsord. Då blev jag bara mer ledsen och sen fick jag en, ja de kommer att låta konstigt men. En skön känsla genom kroppen. De var som ett lugn inom mig som sa att Malin alltid skulle finnas där. Men jag kommer verkligen att sakna henne. Verkligen.

"OM DU MÖTER FOLK
UTAN LEENDE,
GE DEM ETT AV DINA"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Helt rätt Pelin, jag finns alltid här eller där eller någon stans. Man glömmer ju aldrig bort sin egen Familj!

2009-06-08 @ 11:44:19
URL: http://passopp.blogg.se/
Postat av: Stefan Bengtsson

Helt rätt älskling :P Det var fint sagt!

Imorgon ska vi rocka fett ;) för då är det brännbollsturnering :P ahhh!!!

Puss

2009-06-08 @ 20:22:59
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0