YATZY

Ja nu sitter jag här igen. Hemma. De är inte okej. Jag vill tillbaka. De var så underbart. Allting. Till och med yatzy. Jag ångrar ingenting. Kan inte helgen vara längre. Men ja.. Trodde att jag skulle få vila ut mig på ulvön iallafall. Men nä, som sagt. Yatzy varje dag. Men de är inte fel de heller. Sjukt underbara människor. :) Kunde inte bli så mycket bättre även fast man inte fick röra en fena på alma eller på hotellet. Men jag ska inte klaga. Verkligen inte klaga!!
Nu är jag grillad i ansiktet och jag känner att de bränner överallt. Ska nog ta och lägga mig tidigt och gå in på min 5 vecka i jobb jobb och jobb. Ha en bra kväll.


Tack.

Kommentarer
Postat av: Ellen

sluta va snygg din fuling. :(

2009-07-26 @ 18:01:15
URL: http://kallamigellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0