OBBOLA VS ENGLAND

Idag vare sol så jag har stekt hela dagen på jobbet. Helt underbart. Var förbi obbolabadet ett tag för att hälsa på min kära vän Alex. Vi satt ocxh hade de allmänt trevligt som vanligt. Men sen så vart de ju inte lika underbart. För då jag kom hem och konstaterade att min mobil fortfarande inte funkade. Man kan skicka sms på den, man kan ta emot samtal, man kan va på internet med mera med mera men man kan INTE ringa till någon! Vad är de för skämt. Och att jag måste lämna in den och ha en gamtelefon. Och inte nog med att den ska lämnas in. Den måste hela vägen till England. Då kan jag ju säga adjö till den telefonen hela sommaren. Den lär jag ju inte få se... Inte okej.

Glöm inte att kolla elinalex.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0