Tremeningar.. MY ASS!

Stan idag. Gick jag och min kära syster ner i mvg och så gick vi in akademibokhandeln. Då vi gick till kassan så ser vi att vår kära tremening Magnus står i kassan. Vi lägger upp varorna och han klappar in dom och sen så säger han.
- Visst är vi släkt?
- Ja, svarar jag och Frida lite förvånat. Med de var ett tag sen han såg oss så vi tänkte inte mer på de.
- Jajjemensan. Klart att vi är de.
Och sen knappar han in en liten personalrabatt åt oss så vi får de 83 spänn billigare :)

Jag tyckerom Magnus nu! Klagade alltid på han då jag var liten. Att jag inte ville att han skulle röka mer för då skulle han inte finnas då jag skulle vara lika stor som han. (Då var han väl kanske 20) Hahahaha, Åh söt jag var då jag var liten.

Jag var rädd om min Magnus!

SMEK!

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Haha... Ja, det var ju snällt. 83 spänn slänger man ju hällst inte bara bort...

2009-01-12 @ 11:23:14
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0