Sjuk.

Fattar inte vad man hade för liv då man var mindre. Att man fejkade att man var skuj så att man slapp skolan. Hur värt är de på en skala mellan ett och sex!? Fattar inte. JAg tycker att de är superdrygt att bara sitta hemma en hel dag och göra absolut ingenting. Man går bara fram och tillbaka mellan sängen, tv, och datorn. Jippi vilket liv.

Nä, jag tycker verkligen inte om att vara sjuk. Och självklart idag också. Just idag. Då de är båda träning och förta barngympaträningen så kommer man och har feber och fryser konstant. Nej jag vill inte..

Men de blir nog ingen träning för mig idag. Jag orkar ju typ inte ens sitta vid datorn så då kommer de ju verkligen inte att gå bra att hoppa omkring på träningen. Och de blir nog ingen barngympa heller. Känns ju inte så snällt att fara dit och ta i alla barn så att de blir smittade.

Blir en lugn dag. Så att jag kan ta igen mig. Så att jag kan gå till skolan imorgon för jag tänker verkligen inte ligga hemma en hel dag. De känns lite konstigt men jag vill till skolan. Tycker att de är mysigt där. Hemma har jag ju varit så jävla mycket ändå. OCh om man tänker efter, vad händer igentligen i holmsund  en måndag då alla ärpå jobbet och skolan.
Verkligen ingenting! Så de är inte lönt att vara hemma.

Nu ska jaggå tillbaka till min säng och  lägga mig där med en kopp varm cholkad och se en film.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0