orange.


Är man hemma idag då för att man hade feber och skit. Men de kan ju vara ganska skönt ändå men jag tycker att de är så sjukt tråkigt. De finns ju verkligen ingenting att göra. Men nu sitter jag iallafall och ser mina beckfilmer. Nu har jag sett 11 av mina 17 beckfilmer. Hehe, nu är de inte så många kvar. Dom är ju sjukt bra. Gunvald Larsson, åh min idol. Älskar han!! :)

Ja jag har ju som sagt tråkigt så då passade jag på att måla naglarna. Fin färg. Eller de tycker jag. De är som en väldigt konstig färg. Ser ju som inte ut som någon annan färg. Men den är ju som sagt fin.

Nu ska jag tillbaka till min beckfilm och sen så ska jag dregla över Gunvald xD

Puss


Kommentarer
Postat av: ida

Gunvald in my heart! ;)

2009-01-26 @ 17:58:22
Postat av: Malin

Har du laddat hem filmerna eller har du dom på dvd? :)

2009-02-13 @ 12:31:37
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0