Marken ligger vit.

Jag ser de snöar
Jag ser de snöar
De var väl roligt hurra
Nu är de vinter
Nu är de vinter
Som vi har väntat
HURRA!

Ja, nu är de snart slut på lovet också.Då börjar skolan igen. Hm.. De blir nog bra! Ska gå in och kolla schemat tror jag så jag vet hur de ligger till. Hoppas att ronny gar gjort ett bra schema! Vill inte ha massor med hål och typ sovmorgon. För de är så sjukt onödigt! Vi är ju som ändå på skolan halv nio. Så då äre satans drygt att ha sovmorgon. Men vi hoppas på de bästa.

Saknar fan blaiken!. Men de är inte så mycket att göra åt den saken. Man får helt enkelt leva med de. Man kan ju inte få allt som man vill här i världen. Men de kommer ju fler gånger :)

Snart drar träningen igång. Sjukt taggad! Tror att de kommer bli kung med de nya upplägget och så. SUPERTAGGAD! Skulle typ kunna fara ut och springa nu bara för att jag är så satans taggad! Men nä, de blir nog inget av. Hehehe, är ändå lite lat av mig. Jag tycker ju typ att de är jobbigt att gå på toa. Då är man fan lat! Hehehe! :)

Nej nu ska jag inte sitta här och dega. Nu vart jag hungrig så nu ska jag gå och äta min andra frukost! :) Hehe.. De blir bra! Men ni får ha de så bra. Och juste.. Mer bilder från blaiken kommer då skolan har börjat!!

Puss!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Jaa den är köpt på ikea :D!

2009-01-06 @ 23:42:32
URL: http://seandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0