Jag och farfar, lika som bär.

Sitter här inne på rummet och kommer på mig själv flera gånger att jag sitter och pratar med mig själv. Jippi jag håller på att bli som min farfar. 80 år, kan inte höra ett skit och sitter i min sköna fotölj och pratar ena stunden med mig själv och sen andra stunden så sitter jag och snarkar lite smått. Hahaha.. ser de typ framför mig. En liten filt har jag också på mig och en kofta som sticks. Haha, kommer bli sjukt söt då jag blir gammal. Åh mys!

puss och smek


Kommentarer
Postat av: ebba

MEN HALLÅ! jag gillar att prata med mig själv, och det gör du med! Det är ju våran grej! Och jag menar, hur ska vi annars få svar på våra frågor? :O

2009-01-19 @ 21:42:41
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0