Första skoldagen på 2009.

Dagen ja den har väl varit okej. Bärjade med att jag klev upp och gick in i duschen och sen ville jag typ inte komma ut för de var så sjukt kallt. Men man hade ju inte så mycket till väl så de var ju bara att kliva ur. Efter en halvtimmes fixande och med mat i magen så kollar jag på klockan. Och självklart så har jag missat första bussen så dä vare ju bara att sitta och dega i tio minuter till och sen var de bara att traska min väg till hållplatsen. Som tur var så missade jag inte första bussen till skolan. Skönt!
Första lektionen sam. Helt ovärd lektion igentligen. För nu kommer vi att ha ett tio veckors uppehåll på den kursen. Men men de gick väl. Den var inte så lång som tur var. Sen hade vi mikroboilogi. Den var ju betydligt längre men den gick bra den också. Satt och gjorde "instuderingsfrågor" och inget annat hehe.. Nämen vi var faktiskt duktiga. Och sen i slutet så fick vi leka lite med lera. Fast vi kom inte så långt. Sen var de lunch. Gott som fan vare. Eller nja nu överdrev jag. Men de var gott iallafall och jag var hungrig. Hehehe, ovanligt!

Sen vare estetiskverksamhet. WOW! Sonja var sjuk men vi körde på ändå vi fick grymt gott fika! Mys.. Gjorde en bukett och två andra skitsaker. Heheeh, ja och nu är den kursen slut också. Undra vad de blir för betyg? Hm.. Vet inte om Sonja tycker om mig så dör supermycket men va fan! :)

Jag och min bukett heheh :)

Hehe, nä nu pallar jag inge mer skola. Nu sitter jag här och äter B e n & J e r r y ' s. Mums vad gott. Och imorgon äre fredag. J i p p i  s ä g e r  v i  t i l l  f r e d a g a r !

T A G G A   S O M   F A N   F J Ä  L L A N ! : )

Puss och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0