Elefanter

Satan vilka fina djur de är. Jag ha inte sett dom på riktigt menjag skulle bli fullständigt överlycklig om jag gjorde de. De skulle vara som om en dröm gick i uppfyllelse. Min lycka! Den skulle inte kunna gå och beskriva.

Men om man tänker efter. Dom är ju inte snygg. Men de är någonting med dom som gör att jag tycker att de är underbara. Undra om de är de att de har typ tre miljoner rynkor över hela kroppen. Och att jag vet att de spelar ingen roll hur många rynkor jag får då jag bli gammal. Elefanterna kommer ändå alltid att ha mer. Hm.. Ja de kanske är de. Och sen de där med att de har sjukt stora öron och den där söta snabeln :) Åh jag blir som född på nytt!


puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0