12januari.

Bara en dag kvar tills träningen börjar. Jag är så skujt taggad. Och de kommer att bli så grymt kul att börja igen. Nu har vi fast tillräckligt med lov tycker jag. Jag vill börja träna nu, nu, nu! Men nu är de ju inte så länge kvar. De är ju mindre än 24 timmar så de är bara att vänta.

Idag började de nya schemat. De är väl rätt okej. Men de är ju bara för att jag slutar tidigt varje dag. Annars vet jag väl inte om de var en så där jättestor hitt. Men man får leva med de också. Idag började vi iallafall vårt nya individuella val som nu kommer vara hund för min del. Tror att de kommer att bli kung. Hoppas bara att min lilla vovve uppför sig då vi är där. Men de ska nog gå bra. Hon har ju gått lydnad förut och hon är ganska uppfostrad. Så de är ju ett plus.

Sen vet jag väl inte vad jag ska säga om projekt och företagande. Åke var ju då rolig idag. Hoppas att han alltid är på de humöret. Och att han tycker om en. Han sa då iallafall att han kände igen mig från korridorer! Jaha okej hm.. Undra hur man ska tolka de. Sticker jag verkligen ut så mycket så lärare lägger märke till en? Tror att jag tar mig en funderare på de där asså.

Sen fick man ju skjuts till stan i polon idag! Tack säger jag till de. De var trevligt. :)

puss!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Lycka till med Åke ;)

2009-01-14 @ 22:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0