Gymnastik

Svenska B.

Nu i en vecka så kommer jag att skriva om gymnasitk och vad jag göra på träningarna osv. Kommer typ bara handla om gymnastik. För de är de jag lever för. Gymanstik har jag hållit med sen jag var fyra fem år kanske. Och jag har alltid tyckt att de har varit lika roligt. Jag tränar i Holmsundsgymansterna. Vi är ett anta gymnster, killar som tejor som tränar tre gånger i veckan, två timmar. Då tränar vi matta, hopp och fristående. (Kommer gå mer in på vad de är i ett senare inlägg)

Förutom att jag tränar tre gånger i veckan så är jag själv också tränare. Jag tränar en grupp på 25 ungar i åldrarna fyra till sex en gång i veckan. De är jag och två tjejor till som hjälp åt att tämja dom små djuren. Haha, nej men dom är jättesöta! Vi håller nu på att komma in i de fasen att de ska börja tävla. Tror att de kommer att gå riktigt bra. Men frågan är vem som kommer att vara mest nervös. Jag eller dom?

Ja och på tal om tävling. Vi kommer att tävla till helgen i Umeå. De är regionsfinal. Vet inte riktigt hur många lag som kommer att delta men de brukar kunna vara ganska stort. Mycket folk. Och de bästa av alt. MASSOR MED GYMNASTER! Vi har en ganska bra chans till att få en bra placering och på träningen igår så såg de riktigt bra ut. Kör hårt tjejor!

Ni kan bara ni vill!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilket bra tema! Jag ska kika in varje dag, hela veckan :)

2009-02-18 @ 21:52:20
Postat av: Coach M

Vilket bra tema! Jag ska kika in varje dag, hela veckan :)

2009-02-18 @ 21:52:55
URL: http://passopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0