Fredag den trettonde

"Världens bästa alla hjärtans dag middag. Macka med hallomiost!"
 
Vet inte vad jag ska säga om bilderna. Lite jobbigt att ta i mörker.

Idag så var de ju då fredag den trettonde. Och jag tycker väl inte att den har gjort någonting dumt. Fick åka superbuss till skolan. Jag och min älsklings Tuttz vart överlyckliga då vi fick åka superbussen. Och sen efter skolan så kommmer nästa överaskning. De kom två bussar och hämtade oss!! Då de bara brukar komma en! Jippi säger vi till de! 

Sen har jag har haft en underbar kväll men Alex, bion var underbar! Så de tackar jag för. Och sen då jag kom hem så bestämmde jag och min kära syster att vi skulle ut och åka bob. Haha, jag kommer aldrig att växa upp. Men vem gör de igentligen? De är ju hur roligt som helst att vara barn. Och alla vuxna säger ju att man ska vara barn så länge man kan och då ska jag fan va de också!! SÅ vi var iallafall ute då och åkte bob. Lyckat de med. Även om de vart några fall, mycket skratt och inga tårar.

Efter att vi hade kommit hem från backen så vart jag supersugen på att ta lite kort. Så systern min var så vänlig så hon gick in och hämtade min kamera. Men jag vet inte om jag tycker att de vart så superbra bilder men de är ju bara roligt att ta kort. Jag menar hur kul kan man inte ha med en kamera!?

Smek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0