+

"vi söker perfektion"

Dagen träning. Ja då kommer man dit. Kan säga tt jag har inte varit så peppad på jag vet inte.. två dar kanske. Haha, nämen peppad som fan var jag för att köra dubbel. Fort gick de att plocka fram också. Typ 7 min.  Nästan rekord alltså. Ja och sen uppvärmingen. Den är kung! DANMARK. Jag säger bara de. Tycker att den är hur bra som helst och man glömmer som ingenting.

Jaå och sen var de då dags att köra. Dubbel, som jag hade taggat till. Men gick de? Nej verkligen inte. Fick inte ens till en hög volt. EN VOLT! Sista hoppet. Ja då kom den höga volten. Men vad tjänar de till. Ja jag vet ju då hur jag ska göra nästa gång. Men de är ju en vecka kvar. Hoppas att jag har kvar känslan. Ja men nog om dubbeln. Sen så byggde vi ner och körde till hård landning. Och gick de bra då?

JAA! De var då grymt tur de iallafall. Halven gick hur bra som helst. Hög vart den och jag kunde hålla packetet rak och halven vart lugn och fin. Då vart jag glad. Efter vart de lite styrka med Tompa.  Jag tycker om den. Fast de säger man ju som inte så högt så att han hör den för då blir han ju ja.. Mallig kanske? Eh ja! Och tio salto på de. Mycket skönt.

Elin Erica Lindwall

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Gud asså. Vad kul för dig. Jag vill se dig någon gång :) Ni värkar ha det så himla roligt :)

kramar

2009-02-13 @ 12:57:51
URL: http://salvepope.blogg.se/
Postat av: Malin

sv. det var inte dåligt :O

2009-02-13 @ 15:51:26
URL: http://malintaflin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0