alla <3 dag


Alla hjärtans dag. Idag så ska jag vara med min käraste. Vi ska vara supersnygga och supersexiga och servera på en 50 års fest. Tror att de kan bli riktigt kul. Ska ta bussen till Emma 13.10 och sen ska vi fixa oss och sen fara iväg och börja förbereda!


På morgonen så var jag ute och tog lite kort för de är ju så sjukt fint väder ute! Man blir ju hur glad som helst bara man tittar ut och då man väl kommer ut som vill man ju bara hoppa och slänga sig i snön och bara ligga. Men nu så måcste jag gå och packa de sista. Vi höres imorgon.


Kommentarer
Postat av: hhanna

glad alla hjärtans dag!

2009-02-14 @ 15:20:06
URL: http://hhannnaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Söta bilder, ha en trevlig alla hjärtans.

2009-02-14 @ 17:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0