Alexandra Carlsson + Elin Lindwall = Vi Sitter Ihop

"Dom kanske kommer att få rogersyndrom!"

En tidig alla hjärtans dag med Alex ikväll. De blir supergoda mackor hemma till middag och sen så blir de I Taket Lyser Stjärnorna ikväll på bio. Efter de så kommer de att bli en kopp varm cholkad och sen en bussresa hem. Kommer att bli trevligt.

Nu sitter jag iallafall här, hemma hos Alex. Och vi gör absolut ingenting. Men de är som de som är så skönt. Vi behöver som itne göra någonting bara för att vi är med varnadra. Vi är som en person. Behövs inga ord. Vi fattar ändå. Hihi, mysit. Men nu ska jag dra mig till sängen och så ska vi kägga oss och se tv. Eller jag ska lägga mig och se tv. Alex gör de redan så jag ska gå och hålla hennes sällskap. Men ni får ha en bra kväll alla. Alla hjärtans dag eller inte, mysigt ska de iallafall va!

Kyss och smek!

Kommentarer
Postat av: alex

jag älskar dej!

2009-02-13 @ 23:08:04
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0