FÖRSTA DAGEN




Tack Jessika :)

Praktik idag. Hatar praktik på skolan. De är fan bland de tråkigaste som finns. Som de sas idag.
"Då vi år ut kommer vi inte vara trädgårdsdesigner, utan vi kommer att vara expert på att rena ogräs.."
Hur kul känns de då. Om någon skulle vilja veta vad man jobbar som. Eller vad man utbildade sig till. Nä men jag utbildade mig till ogräsrensare. Underbart yrke eller? Nämen jag hoppas att de blir roligare imorgon. Då blir de en hel dag med studiebesök med ettorna och 40 veckor. Kommer nog bli bra för jag har ju världens bästa klass.

Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Jippy! Rensa ogräs! och det som elin inte gjort hela sommaren häller ;) hehe



Puss!

2009-08-24 @ 21:05:34
URL: http://TheWayOfStefan.blogspot.com
Postat av: Anonym

De va så lite så :) Vi får se till att ha förjäkla skoj i morrn!! :D Alltid lika roligt då man är med er :)

2009-08-24 @ 21:45:28
Postat av: Ah

kanke ska se till att fylla i vem det är innan man skickar iväg hehe :P

2009-08-24 @ 21:46:23
URL: http://elinaelaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0