BLÖT

Fösta lediga dagen. Känns underbart. Idag så ska jag in till stan och träffa sara. Vi ska ta en fika och bara prata. Hann inte riktigt prata klart sist. De kommer nog att bli hur bra som helst. Sen så får vi se vart kvällen bär. Hoppas att den blev som gårdagen. Hur kul som helt. Men jag vet inte om de var lika roligt då jag stog där i regnet och sen så, från ingenstans så började de bara falla från himlen. Blöt enda in på trosorna på kanske 2 min. Jag hra nog aldrig blivit så blöt på så kört tid. Sen var de ju inte så kul att gå hem i de sen också. Stora vattenpölar över allt och de var ju inte ljust ute heller så helt plötsligt så vadade man igen om stor vatten pöl. Inte okej. Men de som verkligen inte var okej var att precis då jag kommer in på gården så slutar de ju självklart regna. Undra vad de har emot mig?

Nej nu ska jag ta och klä på mig och gå ut med hunden min. Och sen bär de av till stan. Ha en trevlig dag.

Kommentarer
Postat av: Linda H - Hair & Make-up artist

Tck tjejen =)

2009-08-12 @ 09:22:02
URL: http://micromiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0