TANDLÄKAREN

Idag så var jag hos tandläkeren och för er som jag känner lite bättre så vet ni om att jag har en framtand som är missfärgad. Men inte så länge till. Var och gjorde en blekning idag som man gör från insidan av tanden. Så jag har alltså tagit bort rotfyllningen och fyllt de med blekmedel och sen så ska jag ta bort de om en vecka och förhoppningsvis så kommer man inte längre att tänka på att jag har haft en tand som är missfärgad. Och de måste jag säga känns sjukt skönt!
Tack för dagens tandläkare som kan göra de.


Jag bjuder på att de ser ut som om jag har gula tänker på bild ett. Men visst kan man se skillanden redan efter första dagen. De tycker jag iallafall och de är ett väldigt stort plus. Och för er som inte ser då så är de vänster framtand som är typ blågrå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0