SOMMAR OCH BALLERINASKOR

Förstår inte hur jag kan tagga RM så mycket som jag gör. Jag tror mest på att de är tågresan som jag taggar. Jag saknar som Halmstad. De var så sjukt kul! Och sen så är de ju som en bonus om de skulle gå bra på RM. Men de känns jättebra. Så jag hoppas på att jag inte blir sjuk eller någonting. De lyckas jag alltid med. Antingen så blir jag sjukt typ en dag före och sen så bryter jag ihop för att jag tror att mamma inte kommer att släppa iväg mig och sen bryter jag ihop en gång till då jag är på tävlingen för att jag är så slut och jag kan inte göra så mycket som jag vill. Men denna gång så ska jag verkligen inte bli sjuk.

Haha, jag har typ suttit och tänkt att jag ska bli sjukt nu för då blir de ju en mindre chans att jag inte bli sjukt då vi far. Eller så kanske den blir större. Hm, ännu en fundering. Tänk om man kunde hitta ett piller som man kunde äta och sen så vart man aldrig sjuk. Jag ska uppfinna de! Jag bor ju i umeå. Universitet är ju tydligen bra så då kan jag ju vara där :)

Nej nu vill Jessika ha datorn. Hon ska få lämna in bloggen och de borde jag också göra men jag tror att jag gör de imorgon eller ikväll. Fast ikväll är de ju träning så de får nog bli imorgon. Ha en bra dag! Även fast de inte är sol.
MEN JAG HÄR ÄNDÅ BALLERINASKOR. NU ÄR DE SNART SOMMAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0