GLAS GLAS GLASÖGON

Glasögon:
1. Grönrandiga solglasögon
från Mywardrobe.com, 1 690 kr.

2. Rosa, stora solglasögon från 80spurple.com, 80 kr.

3. Orangeröda, runda solglasögon från Topshop.com, 200 kr.

4. Orange, sportiga solglasögon från Clawmoney/80spurple.com, 1 500 kr.

5. Fejdade retro-solglasögon från 80spurple.com, 80 kr.

6. Grönblå retro-solglasögon från 80spurple.com, 80 kr.

7. Kattögonsformade solglasögon med gula skalmar från Topshop.com, 200 kr.

8. Gröna plastglasögon utan glas från 80spurple.com, 110 kr.

9. Röda solglasögon från LaGarconne.com, 1 260 kr.

10. Neongula, Wayfarer-inspirerade solglasögon från Fredflare.com, 60 kr.

Gillar skarp nummer 8 men de är aldrig sånna som jag skulle kunna ha på mig, eller?

Idag så ska jag bjuda lilla Sara på middag hemma hos mig! Sen måste vi verkligen bli klar med vårt projekt och företagande arbete så vi kan ha kvar Åke på våran sida. Hehe, de kommer säkert att gå bra. 
Träningen igår, gick bara bra. Vi har ju som börjat strömma på riktigt nu och de ser ju ändå bra ut. Fast vi måste bara få bort alla pass så tror jag att de kommer att bli kung. Tycker att de är sjukt roligt att tagga träning innan de är tävling. De blir som en helt annan känsla i hela hallen. Sjukt skön känsla! Så jag är super taggad på RM och de känns inte som att jag har så mycket annat innanför pannbenet än just RM så ni får säga till om de bli mycket om de. Men gymnastik är ju de jag brinner för och tycker ni inte om de så kan ni ju sluta läsa min blogg. :)

Och så till dagens fundering. De finns så mycket som jag funderar över. Men idag så vart de just, Glasögon och därför dessa ovan. Mest undrar jag som över 8 där som jag tykcer är skit snygga. Hur i hela vida världen kan man se nått. Hela världen bli ju grönrandig och de borde vara jättejobbigt för ögonen även om man inte tänker på de. Och sen hur i hela fridens namn kan de där vara skyddande för sol? Man måste ju som bara ha dom för att de är snygg eller? Någon som har dessa glasögon och kan svara på mina fundering så vore jag tacksam. Annars blir de inte så mycket gjort om jag bara går omkring och funderar. (Och visst de blir inte så mycket av annars heller men ni fattar!)

Puss på er och ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Stefan Bengtsson

Jag gillar skarpt nr. 1. Dom är lite mer min stil :P fast att de är en tjej modell...

Kram!

2009-04-22 @ 11:40:04
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0