MB

     
     
bild1 En av de första bilderna på arlanda på mig och alex, och de vart ju inte bara en bild på oss som ni kanske kommer att se.
bild2 Min söta alexandra på arlanda.
bild3 Jag och alex leker lite. De som gick förbi trodde att vi var dum i huvudet!
bild4 Va ju tvungen att äta nått gott på födelsedagen.
bild5 Och vad är en fördelsedag utan fiskedamm, och ja vi var tvungen att improvisera! :P
bild6 Jag och alex en kväll!
bild7 Elin och Alex en av många!
bild8 Vi kan ju inte bli sötare...
bild9 Slingshot! De ville jag åka men de blev aldrig. Men de var roligt att se alla andra åka, speciellt de som skrek så de typ dog!!
bild10 Fin blomma
bild11 Två små och en stor, eller hur VALLE!
bild12 Min sötnos!
    
bild13 Mina nya armband som redan har förlårat färg! :P
bild14 Jag vet inte om jag tycker att jag vart så brun!?
bild15 Alex väska!
bild16 blommorblommorblommor!
blid17 Nej vi satt inte och kollad på big brother! Vi letade inte igenom varje våning om vi skulle hitta någon som inte hade sina kläder, nejnej! SLUTA NU SÅ VAR DE INTE!

Kommentarer
Postat av: alex

jag saknar Mallorca och jag saknar dem. Det är tomt. Den 9 September. :) Jag saknaaaar.

2008-09-11 @ 13:45:32
URL: http://nathaliealexandra.blogg.se/
Postat av: MAC

konstigt nog så har jag snyggare fötter än er:)

Men jo jag saknar mallorca jag med!!

puss o kram

2008-09-14 @ 03:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0