ingenting händer i holmsund

Idag så blev de ingen praktik. Min handledare ringde och sa att jag var ledig och att jag inte skulle komma för hon var sjuk och de skulle inte hända så mycket så de var ju skönt. Men nu är de tråkigt! Alla är ju på skolan och så!

Men jag har gjort de bästa av situationen! Jag har varit och köpt lite kakor! Mums! Sen så var jag såååå less på min frippa så jag klippte lugg! Jag vart nöjd! Men jag måste fäga håret snart men de ska jag göra hos en frissa. Annars kommer de nog inte bli som jag vill. Funderar på att ha honungsblont på överhåret och sen brunt underhår!! Kommer nog att bli bra, ska boka tid imorgon tror jag. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0