är man kung så är man!

Ja, jag kan ju säga att dagen började bra! Klev som på bussen och allt var lugnt. Träffade julia då vi bytte buss och satt och pratade med henne. Alldeles för mycket. För jag glömmde att trycka på stopknappen där jag skulle av. Jag skulle av där vid smlutronstället så de var ju bara jag som skulle av. De hade ju varir värre om jag typ skulle av på vasaplan och missade de. Fast de skulle ju inte hända men man vet aldrig! :P Aja tillbaka till verkligheten! Så då fick jag gå väldigt långt. Okej, jag ljög, men de tog väl 20  min längre att gå :) Haha! Då kan jag ju säga att jag tyckte om mig själv men aja!
Idag är farfar och farmor här och vi ska äta snart de ska bli gott. Sen ska jag ut med Lizzie. Hon kan ju som bara inte sitta inne hela dagarna! Då dör väl hon. Nej nu är de mat, hör av mig senare kanske!

pusshej
elinerica!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0