måndagen

Man kan ju säga att de här är första dagen på lovet då. De har ju varit lovande. Började med att städa färdigt rummet så nu finns de typ ingenting kvar. Bara massa tomma hyllor och ett tomt skrivbord typ. Sängen är de enda som är orört. Annars är de bara datorn som står kvar på skrivbordet och ser mobbat ut! Haha de känns som jag nyss flyttat in. Fast de har jag ju inte gjort. Imorgon ska jag visa min byggsida eller vad man ska säga och ta bort lite skrivar och sådant från väggen och ta ner lite hyllor. Vi ser ju hur de kommer att sluta. Och sen blire att börja med grovjobbet. Kommer att bli kul! :)

Ikväll så har jag varit hos alex och sett då hon har varit superduktig och städat sitt rum. Haha, sen så kolalde vi på resor. Vi planerat ju som att fara till mallorca igen och den här gången tror jag att de kommer att bli i två veckor. Undra hur brun jag kommer att vara då? Återstår att se :) Hoppas att de blir av och hoppas att jag är 18 då!! Sen så har vi också bestämt julklapparna till varandra. Eller jag hoppas då på de för de vill jag ha! :) En nallebjörn med en t-shirt på sig och på den så ska de vara en blid från mallocra!! Tror att de kommer att bli toppen!!



Nej nu funderar jag på att gå och sovva för jag är jättetrött! Sov sött alla!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Tina

Undra hur brun du kommer bli.. HMMM. Pelin

2008-10-28 @ 00:33:33
URL: http://tiiniwini.blogg.se/
Postat av: Stefan

haha... Vackra ni är ;) Du är ju brun som en choklad =)

2008-11-04 @ 21:59:38
URL: http://salvepope.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0