träningen

Träning ikväll var de! De gick ganska bra ändå. Fast de var ju inte den mest peppande träningen. Alla var nog ganska slut efter helgen så de förekom inte så mycket dialoger mellan gymnsterna! Men de gjorde som inte så mycket. De var faktiskt ganska skönt om jag får säga de! Och jag kan verkligen inte förstå hur jag kunde tycka att de var skönt för jag pratar ju mest av alla. Eller jag tror att jag och alex ligger ganska lika!.. De var som tomas sa innan vi for till sundsvall!
-Johan vet du hur Elin vispar grädde?
-Nej!
-Jo, hon stoppar bara ner käften i skålen och sen börjar hon bara prata!
HAHA! Ah de var ju lite småkul men tillbaka till träningen.

Vi körde alla varv på matta och sen så skulle de väl bli dubbel på trampetten men de blev som bara volt med en fin kullerbytta efter! Men jag tror att mallan var nöjd ändå! Sen så dansade vi :) De var roligt. Jag tycker att de är skit kul att dansa :) Och jag och nadja fick dagens applåd för vi var de som "kom ihåg övningen" HAHA!! :)

Nej nu är de snart en ny vecka och på fredag då blire EMMMA!:) Taggat, kommer att bli skit bra om nu bara alla kommer men de kommer nog inte att göra s¨mycket om inte alla kommer för jag tror att vi kommer att ha roligt ändå. Eller hur!?
Nu ska jag gå mig själv en lång dusch, de tycker jag att jag har förtjänat. Ses väl imorgon antar jag väl på mitt hål. Jag och Jessika lär väl gå en sväng till biblioteket. Ha de bra tills dess :) Och juste, kommerntera gärna! :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0