tjugosjätte oktober tvåtusenåtta

Idag är de söndagen den tjugosjätte oktober tvåtusenåtta. Idag så är de regn ute. Nej nu ljuger jag. De är väl ganska fint väder. Men, de BLÅSER. Och de är ju inte så kul. Jag menar. Ofta jag vill gå ut och blåsa sönder. Nej en sådan dag som denna så vill man stanna inne. Fast jag vill ändå inte sitta inne. Hur kul är de på en skala? Inte kul alls! Aja kanske tar mig ut en stund och muppar mig lite med den radoistyrda bilden som mirakulöst kom till liv igår :) Jippi! De var skit kul att köra med den men jag är inte så bra så jag måste öva lite bara! Men de tror jag att jag kan lösa ska ni se.

Ikväll är det ingen träning. Men barngympa däremot. Hoppas att dom inte skriker så mycket idag utan att de lyssnar på vad vi säger! :) Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas!! Nej nu ska jag kliva upp och göra nått nyttigt. Som typ att äta! Ha de bra på söndagen den tjuogosjätte oktober tvåtusenåtta tills vi höres igen! :)

puss!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Den enda person som jag kan tänka mig komma på idéen med en radiostyrd bil pelin, de är du :P

Men hoppas att du får en bra dag söt <3

2008-10-26 @ 10:01:53
Postat av: Ahlenius!

Håll dom int tyst så hota med att jag ska komma med en seckatör och klippa av dom håret! haha :P

2008-10-26 @ 10:39:40
URL: http://elinaelaine.blogg.se/
Postat av: isa

sv: tack så jättejättemycke :)

2008-10-27 @ 13:47:59
URL: http://iiiisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0